onsdag 9. januar 2013

Smoothie

Jeg elsker å drikke smoothie til frokost! Det er faktisk veldig lett å lage, og er friskt og deilig! For mange er smoothie en blanding av frukt, juice og yoghurt. For meg gir dette ikke en god start på dagen da jeg først får en rask stigning og deretter et raskt fall i blodsukker. Jeg vil heller spise en frokost som gir meg gjevn energi utover morgenen. Dette er viktig for både konsentrasjon og humør! Denne smoothien gir det, dessuten slipper du dele opp masse frukt så det er enda enklere enn klassiske smoothier :)




Min favoritt smoothie:
  • 2 stoe håndfuller fersk spinat
  • 1 stor ss kokkoskrem (det faste i kokkosmelken)
  • to håndfuller frosne bær
  • 6 dråper flytende stevia
  • En liten bit avokado
  • Ha i vann til passe konsistens
Så tilsetter jeg endel supermat:
  • 1 ss acai pulver
  • 1 stor ts ekstra virgin kokkosolje
  • 1 ss papaya ekstrakt
  • 1 ss purely carot
  • 1 ss lecithin
Kjør i blender, ferdig :D 

Jeg handler min supermat på iherb.com! Verdens beste nettbutikk for helsekost og mye mye mer! For 10$ rabatt på ditt første kjøp bruk koden NOX480

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar