søndag 28. juli 2013

Hudpleie fra iHerb

Etter at jeg fikk ME har jeg blitt veldig opptatt av hvilke produkter jeg bruker på kroppen min. Det er utrolig hvordan vi kan være så opptatt av hva vi putter i oss, men ikke tenker over alle kjemikaliene vi smører på huden. Noen vil til og med gå så langt som å si at det er bedre å spise disse kremene enn å smøre dem på huden, da vil de i hvert fall bli renset i leveren før de går over i blodbanen vår :p

Jeg vil gjerne bytte ut alle produktene til min lillesøster også. Hun har nemlig lymfekreft, og jeg liker ikke tanken på at hun smører kjemikalier rett ved lymfene sine! Hvirkelig noe flere burde bli obs på!

Det er ikke spesielt vanskelig å bytte til naturlige og økologiske produkter. Mange, som meg selv, liker å lage sin egen hudpleie. Her finner du min hjemmelagede kroppsolje, som jeg elsker! Den er lett å lage og krever få ingredienser. Det er ikke alltid jeg har krefter til å lage min egen hudpleie, derfor har jeg også noen produkter jeg sverger til (selvfølgelig fra iHerb :))

Tetre og lavendel deo:
Jeg har prøvd mange naturlige deodoranter, men denne er klart favoritten. Den har ingen skumle ingredienser, og lukter friskt og deilig. Den kan også brukes rett etter barbering uten at det svir :) Du finner den her

Vanilla Chai håndsåpe:

Endelig har jeg funnet en håndsåpe som er fri for skumle stoffer og som både jeg og kjæresten liker! Han har før sagt at han ikke syntes han blir ordentlig ren av de natulige såpene, men denne falt i smak! Jippi!! Denne lukter fantastisk og tørker ikke ut huden :) Kjøpes her

Pistash håndkrem:
Denne er bare herlig med stor H! Den er dobbelt så deilig om det er kjæresten som smører føttene dine med den, hehe. Denne gjør virkelig føttene mykere, også over tid, og trekker raskt inn. Ellers sverger jeg også til sheasmør til virkelig sprukne føtter, men det bruker jeg kun i sengen, ellers blir det fotmerker på gulvet ditt! Denne deilige kremen finner du her

Hvis det er første gang du bestiller fra iHerb kan du bruke koden NOX480 og få opptil 10$ i rabatt (bestiller du for over 40$ får du 10$, under 40$ får du 5$ i rabatt).

Jeg håper alle har hatt en deilig sommer så langt! Jeg har prioritert å henge på bryggen hjemme hos Mamma og Pappa, på Radiumhospitalet hos lillesøster og på å samle mest mulig energi før høsten kommer! Snart er sommeren over og et nytt skoleår står for tur. Ny skole, nye bøker og nye rutiner skal bli litt deilig også kjenner jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar