mandag 12. august 2013

Pannekaker

Da var ferien over for meg for denne gang. Sommeren har vært fantastisk, og med noen fine helgeplaner fremover er den ikke helt over likevel. Jeg studerer hjemmefra så kan jeg forsåvidt ta meg fri når det passer, men studiene mine er i gang og det betyr at den meste av energien min går til å lese. Jeg føler meg plutselig veldig klar for nye bøker, skrivesaker, planlegger og for ikke å snakke om, ny skole :) Jeg elsker sommeren og alt den bringer med seg, men høsten byr på innekos med tente lys, tøfler og tekopp <3
Jeg har bestemt meg for at dette skoleåret skal bli så bra! Og for å gjøre dette til den beste mandagen vasket jeg hele leiligheten vår i går og laget pannekaker til kvelds. Det var veldig populært hos kjæresten som kom hjem fra fotballtening i går kveld, særlig siden han har sin første jobbdag i dag etter tre uker ferie. Pannekakene falt i smak og det gjør meg veldig glad! Sikkert flere som har opplevd at kjæresten har en litt annen matpreferanse enn en selv? Cola og grandiosa...*kremt*... Vel, disse var en hit, og det er så kos å sitte sammen og nyte samme mat <3

Kokoslapper:

  • 4 egg (gjerne økologiske)
  • 1/4 dl laktosefri fløte
  • 1 toppet ss kokosmel
  • 1 ss sukrin gold eller kokosblomstsukker
  • 1 ts bakepulver
  • 1/2 ts bikarbonat
  • 1 liten ss fiberhusk
  • kardemomme
Stekes i smør og drysses med kokosblomstsukker (palmesukker), nam <3




<3

1 kommentar:

  1. Så koselig med pannekaker til kvelds. Og jaa, er ikke det å kunne nyte samme mat det koseligste!?! Jeg og Kader også har veldig forskjellig kosthold, så de få gangene vi spiser det samme blir jeg så ekstra glad.

    Godt nytt skoleår- det blir nok helt sikkert bra!!<3

    SvarSlett