onsdag 18. september 2013

Leppepleie

Jeg så på "Sigrid blir mamma" på TV2 i går, der hun blandt annet var på Barnas hus. Der kjøpte hun seg en tube Purelan, som er en brystvortesalve laget av lammeull. Jeg måtte le for jeg har selv brukt denne på leppene i et halv år, og det er faktisk den beste leppomaden jeg noen gang har hatt! Den er laget av en helt naturlig ingrediens og den gjør leppene silkemyke. Om den får leppene til å vokse, som nevt på serien, vet jeg ikke :P Kanskje jeg ser en liten forskjell?
Jeg smører den på hver natt før jeg sovner og våkner med de mykeste leppene, anbefales :)

Ikke sponset selvfølgelig, kan kjøpes på apoteket blandt annet. Husk å kjøpe den største tuben, den har best pris og varer lengst!

1 kommentar:

  1. Hihi, så greit at den har mange bruksområder ;) Høres ut som et godt produkt!
    God dag søta<3

    SvarSlett