fredag 8. november 2013

I am Pure

 I går var jeg på en kundekveld hos Super Helse i Bygdøy Allé. Marte og Caroline er to super søte jenter som har startet supermatmerket I am Pure. Disse produktene blir produsert i India og er sertifiserte etter US standard og EU standard for supermat. I tillegg til disse produktene selger de diverse andre supermatprodukter som råsjokolader, gojibær, mulberries, hampprotein, hampfrø osv. Mine favoritter herfra er råsjokolade med vanilje (vanoffee) og sjokoladetrukne mulberries.
Da vi kom fikk vi hilse på jentene og fikk høre et uhøytidelig foredrag om virkningene av supermat, I am Pure produktene og Super Helses filosofi. Her får du ikke en kjennepreken hvis du vil unne deg et glass vin eller to i helgene, eller liker å spise kjøtt. Jentene mener det er lov å kose deg, så lenge du spiser sunt i hverdagen vil kroppen din ha et godt grunnlag. Denne tankegangen liker jeg veldig godt! Hvis en helst kun skal spise rå gulrøtter så tror jeg ikke opplegget vil fungere i lengden for de fleste.
Siden jeg selv har endel supermat hjemme fikk jeg ikke kjøpt så veldig mye. Jeg vil gjerne bruke opp det jeg har først. Jeg ville gjerne prøve en av de nye produktene, og falt valget på ricebran. Dette er rett og slett riskli på norsk, og den inneholder blant annet B1, B2, B3, B6 og B12, samt antioksidanter, mineraler, gunstige fettsyrer og E-vitamin. Dette gjør den til et fantastisk beautyprodukt da spesielt B-vitaminer er viktig for hud, hår og negler. Jeg gleder meg til å teste denne! Jeg har allerede brukt ricebran fra pure planet og er veldig fornøyd med den, men denne fra I am Pure skal være enda mer potent :)
Jeg kjøpte meg også ny foundation og concealer fra Nvey Eco, et økologisk merke med 98% økologiske ingredieser. Jeg var så heldig å bli sminket av den søteste makeup-artisten Kallianne. Hun var bare helt nydelig, og jeg måtte ha begge disse produktene etter at hun hadde vist meg dem. Selv om det viktigste er hva du putter i kroppen, er jeg veldig opptatt av det jeg bruker på huden min. Derfor var jeg spent på å kjøpe disse produktene og prøve dem på min hud.
Jeg anbefaler alle å ta turen innom denne butikken, om ikke bare for en prat med de søte jentene som jobber der! De sitter på mye kunnskap om supermat og helse, og er der for å hjelpe deg med dine spørsmål :)
Rosene jeg fikk av kjæresten etter eksamen <3

Jeg håper alle får en strålende helg. Jeg er ferdig med eksamen og skal feire med fri og jentekveld <3

1 kommentar:

  1. Åå jeg elsker Superhelse!! Jentene der er så søte og de av produktene deres som jeg har prøvd er kjempebra. Også de sjokoladene da, de er såå gode!
    Gratulerer med overstått eksamen :D Kos deg i helg <3

    SvarSlett