tirsdag 15. januar 2013

Mine iHerb favoritter

Jeg har kjøpt utrolig mye på iHerb, nesten litt skummelt å tenke på hvor mye penger jeg har brukt! På den andre siden er det enda værre å tenke på hvor mye jeg ville brukt skulle jeg handlet disse tingene i Norge! Her er noen av mine favoritter til å ha i smoothie :D


Acai pulver her 
Smaker kjempe godt i smoothie og er en antioksidant bombe! Neste gang skal jeg prøve denne






Ekstra virgin kokkos olje her
Ekstra virgin kokkos olje sies å kunne øke fettfrobrenningen og gir mer energi til en smoothie




Purely carrot her

Denne smaker godt i smoothie og har masse antioksidanter. Den skal være spesielt bra for huden og brunfargen! Det er ekstra lurt å ta denne før du skal på ferie for å forberede huden på sterk sol og kan gi deg en finere og mer langvarig brunfarge.


Lecithin her

Lecithin gir smoothie en mer kremete konsistens. Den er også perfekt til rå sjokolade. Den skal være bra for både nervesystemet og metabolismen, da den inneholder komponenter som inngår i disse prosessene.


Stevia dråper her

Siden jeg har mye grønt i smoothien min syntes jeg det er godt med noen dråper stevia english toffee ;) Stevia har akkurat blitt godkjent som søtningsmiddel i Norge, så dette finnes nå også å finne i norske butikker





Hvis du ikke har handlet på iHerb før kan du bruke koden NOX480 og få 10$ i rabatt :)

Det er viktig å ikke handle for over 200kr i hver bestilling, da må du betale toll og moms på varene og det blir mye dyrere. Del opp bestillingen din så får du flere små pakker. Hvis du holder deg under 1,8kg per pakke får du også den billigste frakten til 6$, og det er jo ikke noe å bråke om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar