mandag 11. mars 2013

Mat inspirasjon

Jeg er så matlei om dagen, og da blir det fort raske løsninger på kjøkkenet. Prøver å få til å lage middag hver dag, men ikke alltid jeg orker det. Et supert tips er å surfe på nettet etter inspirasjon til lekre retter som kan inspirere til litt matlagning :) Det finnes utrolig mange fine bilder, spesielt bilder av salater, smoothies, bær og grønnsaker er mine favoritter :D







Jeg prøver å lage en stor porsjon suppe hverfall en gang i uken. Da har jeg alltid noe supersunt i kjøleskapet som jeg kan varme i en fei ;)
Happy kokkelering <3

1 kommentar:

  1. Deilige inspo bilder og en suppe å varme opp er genialt! Flinke du :)

    Takk for fine tanker på skapblogger - innlegget! Skikkelig masse respons og så kos at du tok deg tid til å dele dine tanker :)

    Fabelaktig mandag og start på uken <3
    klemklem

    SvarSlett