søndag 26. mai 2013

Frelse - hvis forfengelighet er en synd

På torsdag var jeg på en duftkveld hos Frelse. Dette er et økologisk parfymeri på Grünerløkka som drives av Kristine, en utrolig søt dame. Hun har masse erfaring med økologisk produkter og gir god veiledning tilpasset din hud. Jeg fikk shoppet fra meg litt hvertfall, og gikk ut derfra med deilige økologisk ansiktspleie fra blandt annet John Masters Organics.

Jeg er jo nettshopper til tusen, men det er veldig viktig å få god veiledning inni mellom! Da sparer en seg for mange bomkjøp. I tillegg er prisene på Frelse ikke dyrere enn på for eksempel blush.no, og du er hundre prosent sikker på at varene er ekte!



Frelse hadde besøk av Rasa som lager de deiligste økologiske parfymer! Jeg har lett i evigheter etter dette, da jeg lett får utslett av vanlig parfyme. Dessuten inneholder parfyme skadelige stoffer som absorberes av huden og går inn i blodbanen din! Rasa bruker eksklusive absolutter, dette gjør parfymene hennes komplekse og gir dem andre egenskaper enn vanlige parfymer. Jeg valgte en som heter Dugg, med bland annet vetiver og bergamott. Den er oppløftende og gir et energiløft, og det er aldri feil :)



Dette skriver Rasa om Dugg:


Devoted to happy morning. It is a truly fresh, modern fragrance. Relieves the tension, helps to concentrate your energy and inspires for a new day.

Reminds of freshly cut tulips, flowering herbs and citrus blossoms.


Root of Vetiver ( the base note in DUGG) is known for its calming, grounding action. This Perfume has a strong heart and topped with a bouquet of citruses.

Scent is modern, green, fresh, optimistic and a little androgyn. 


Just like "Dew".


Rasa er grunnleggeren av Naturales, en bedrift som driver med forebyggende helsearbeid. Hun har en drøm av en urtehage og egne bier hjemme blandt annet. Inspirerende dame!




Hvis en har litt vanskelig for å tro på eteriske oljer osv så husk at stoffer som kokain og ibuprofen opprinnelig kommer fra naturen. Naturpreparater kan være utrolig potente og virkningsfulle!

Sjekk ut facebooksiden til Frelse her og siden til Rasa her :)


Jeg anbefaler alle å ta turen innen frelse, jeg lover at dere blir frelst <3

Bilder er lånt fra naturales.no og Frelses egen facebookside. Innlegg ikke sponset ;)

1 kommentar:

  1. Liker navnet og "slagordet" til butikken :D Har faktisk aldri hørt om den før, men dit må jeg absolutt ta meg en tur en gang! Selv handler jeg mest på Gimle økologiske parfymeri.Har en parfyme derfra som lukter kokos, og den er heeelt fatastisk!
    Ha en fin dag søta :)

    SvarSlett