mandag 26. august 2013

Chocolate Heaven

Jeg har verdens beste kjæreste, som (med et lite hint) bestilt pakke til meg fra www.therawchocolateshop.com! Du kan tro jeg ble i godt humør da denne dumpet ned i postkadden min en ellers vanlig mandag?

All sjokoladen en laget uten raffinert sukker og er gluten og melkefri. Ingrediensene er ikke oppvarmet over 42grader, dermed er alle næringsstoffene inntakte. Jeg ville ikke byttet middagen med en sjokolade med det først, men det er trygt å si at disse sjokoladene er sunnere enn de du får på rema hvertfall. Jeg nyter en bit til kaffen med den beste samvittigheten jeg :)
Ha en deilig tirsdag <3

2 kommentarer:

  1. Bra kjæreste du har!!! :D Sjokoladene er sååå gode! Fikk pakke derfra selv i går og venter enda en, blandt annet med de supergode nye Ombarene som smaker som melkesjokolade :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig snill han er! Du er heldig :D

    SvarSlett