mandag 21. oktober 2013

Min iHerb ønskeliste

Jeg handler masse på iHerb, men min ønskeliste derfra er fortsatt laaang! Det er mye jeg har lyst på og ikke alltid lommeboken strekker til (eller skapplassen hjemme, hehe). I dag tenkte jeg å tipse dere om noe av det jeg ønsker å bestille eterhvert ;)

                                                  Lecithinpulver:

Dette pulveret er perfekt å ha i smoothies og råsjokolade. Det fungerer som en emulgator, det vil si at det hjelper fett og vann å blande seg jevnt. Hvem vil ha fettklumper i smoothien sin? Ikke jeg i hvert fall :) Denne er non GMO, altså ikke laget av genmodifisert soya. Tipp topp tommel opp!






Collagenpiller:


Disse skal være fantastiske for hud, hår og negler. Det er selvfølgelig enda bedre om du kan få dette fra gelatin, men hvis du ikke får nok av dette i kosten kan dette tilskuddet kanskje være til hjelp. Det skal også være bra for ledd og bindevev i kroppen. Jeg har lyst til å prøve i alle fall ;) 





Erythritol:


Dette er det samme som sukrin, men mye billigere! Win win :) Jeg bruker sukrin i bakst. Det kan være lurt å kombinere det med andre søtstoffer for å unngå den kalde ettersnaken sukrin kan gi. Da anbefaler jeg kokostblomstsukker :)






Rått vaniljepulver:


Dette vaniljepulveret har jeg fått anbefalt av Silje fra Siljes reise. Det er en relativt stor pose, og dermed blir det billigere enn det du får kjøpt i Norge. Dessverre er denne for dyr til å bestille til Norge, hvis du vil holde deg under 200kr og unngå toll. Jeg krysser fingrene for at den blå blå regjeringen hever tllgrensen litt :p Da skal jeg bestille dette pulveret!





Ghee eller klarnet smør:


Jeg har laget ghee selv hjemme, men hvis du ikke orker det (eller gidder) kan det kjøpes her. Jeg skal nok bestille meg dette om ikke alt for lenge. Jeg bruker ghee til steking, til baking eller på hjemmelagede knekkebrød. Det smaker utrolig godt synes jeg :)





Coco-roons:


Disse har jeg hørt mye bra om på diverse blogger. De skal visst smake helt nydelig, og passer perfekt til formiddagskaffen. Spesielt nå i eksamenstiden trenger jeg et lager av sunne godsaker her hjemme. Disse skal inngå i min neste bestilling :)






Naturlig hårspray:


Jeg bruker hårspray når jeg krøller håret og jeg har lenge lett etter et mer naturlig alternativ. Jeg har hørt mye bra om denne, og tenkte å kjøpe den når jeg går tom for den jeg har nå. Den er fri for parabener, SLS og silikon, og er ikke testet på dyr ;)






Dette var en god blanding av divere ting jeg ønsker meg fra iHerb. Har du ikke bestilt fra iHerb før, blir jeg veldig glad hvis du bruker koden min NOX480. Da får du 5-10$ i rabatt på din første bestilling og jeg får rundt en $ i rabatt på min neste ordre. Når du har blitt kunde får du selv en kode som du kan dele med venner og beskjente ;)

1 kommentar:

  1. Så mye spennende altså. Iherb går aldri tom for nyheter, og jeg finner alltid nye ting jeg ønsker meg. Jeg prøver å holde meg til de nødvendige tingene, men av og til (litt for ofte) bestiller jeg de litt unødvendige tingene som frister :)
    Klem, og god kveld til deg<3

    SvarSlett