lørdag 1. februar 2014

Hello February

Velkommen februar <3
Februar er en av mine favorittmåneder, den inneholder nemlig både min egen bursdag og valentines day!
Helt siden jeg var liten har jeg elsker valentines day, og jeg tvinger kjæresten til å feire den hvert år. Mange sier at det bare er noe tull, og at vi heller bør være mer romantiske i hverdagen, men jeg sier heller; ja takk begge deler! Det har nok også mye å gjøre med at jeg er oppvokst i USA, der Valentines day er en stor dag for mange. Her er litt valentines inspirasjon:
Vi kan nok alle bli flinkere til å sette pris på menneskene rundt oss, så hvorfor ikke begynne denne måneden? Det trenger ikke være kjæresten heller, det kan godt være en kollega, mamma eller en venninne ;)
Jeg håper alle får en fantastisk måned <3

1 kommentar:

  1. Jeg tror februar kommer til å bli en kjempefin måned. Den har iallefall startet bra :D
    Og jeg er enig med deg; ja takk,begge deler. Kjærlighet (til alle! Familie, kjæreste, venner, babyer og hunder ;)) både i hverdagen og på Valentine.
    Klem til deg

    SvarSlett