fredag 28. mars 2014

Green monster

Her går det virkelig unna om dagen! Skole, nytt sammarbeid og litt trening er mye for meg, men jeg koser meg med det :D Når jeg har det travelt er det kjempe greit å lage smoothie, og nå som det har blitt lysere og varmere ute synes jeg det smaker ekstra godt også!

Denne smoothien er en super måte å lure i mannen litt grønt :D

"Green monster" smoothie:
En halv frossen banan
To dl mandelmelk
En ss peanøttsmør
To håndfuller spinat eller grønnkål
(fjern stilken hvis du bruker grønnkål)
En scoop vaniljeprotein
4 isbiter
Ha alle ingrediensene i en blender eller foodprocessor og blend til smoothien er jevn!
Jeg håper dere får en fantastisk fredagskveld og helg <3

5 kommentarer:

  1. Takk for i går, håper dere koste dere resten av kvelden! :) Jeg skulle gjerne vært lenger, men S var så sliten og tøtt stakkars.
    Grønne smoothies er mydelig!

    SvarSlett
  2. Er det noen grunn til at du fjerner stilken på grønnkålen Helene?

    Heidi❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har sett at mange gjør det når de lager smoothie. Jeg vet ikke om den blir like smooth om en har i stilken? Men det går sikker bra om en har en kraftig blender. Jeg pleier å hive stilken i juice i stedet :D

      Slett