onsdag 18. juni 2014

Iskaffe

I dag fikk jeg vite at jeg fikk A på biokjemieksamen! *Lykke* Nå kan sommeren bare komme! Med sommeren kommer varme, og med varme kommer lysten på iskaffe :)
Jeg synes denne er veldig god, og jeg kjøper den av og til når jeg er på farten og har lyst på noe godt. Den er ikke tilsatt sukker, og det er et kjempepluss! Mange iskaffer har masse sukker og er et måltid i seg selv. Husk at vann er den beste tørstedrikken!!
 Helst vil jeg lage iskaffen min selv, så i dag skal jeg gi dere en enkel oppskrift på islatte som dere kan nyte med god samvittighet:
Først lager jeg kaffen, så har jeg i søtningen rører til sukrinen er oppløst. Ha resten av ingrediensen i en blender, inkludert isbitene, hell over kaffen og kjør :)
Nytes helst i solen!
 Jeg håper dere nyter godværet :D

1 kommentar:

  1. Så nydelig bilde av Perle og Kokos, de er altså så skjønne.
    Nå er ikke jeg noen kaffedrikker selv, men jeg synes det lukter kjemoegodt og tror egentlig jeg hadde likt det om jeg ga det en sjans :)
    Gratulerer med A, du er FLINK!!

    SvarSlett