onsdag 25. juni 2014

Forever living

Forrige uke var jeg på et event hos en venninne som har blitt forhandler av merket Forever Living. De har et bredt utvalg av produkter med et høyt innhold av aloe vera. Vi fikk en kort innføring i de mest populære produktene, smaksprøver og en kjempe god smoothie med aloe vera i :D

Fra foreverliving.no

I lange tider og i mange kulturer har Aloe vera vært til nytte og glede for mennesker. Sant nok har mye av kunnskapen om nytteplanter etter hvert gått i glemmeboka, men den begynner nå å vekkes til live igjen takket være den voksende interessen for naturlige veier til større velvære. En kombinasjon av Aloe vera, sunn mat og mosjon kan være en måte å oppnå litt bedre balanse og mer harmoni i dagliglivet.

Aloe vera skal blandt annet være godt for hud, hår, mage- og tarmsystemet, betennelser, immunforsvaret, smerter i ledd og gi økt energinivå! Jeg har brukt aloe vera produkter før, men disse har en høyere kvalitet enn mange andre ;)
 Jeg kjøpte med meg en liter aloe vera nectar og en tannkrem med aloe vera og klorofyll blant annet. Nectaren består av 100% ren og økologisk dyrket Aloe Vera, i tillegg til tranebær og eple. Den har alle fordelene av ren aloe vera gel, men har i tillegg en mild vanndrivende effekt og er bra for urinveiene.
Jeg har tatt en shot av denne nectaren hver morgen på tom mage, og skylt ned med et stort glass vann. Den smaker friskt, med en litt bitter ettermak, men ikke noe problem å få ned. Så langt er jeg veldig fornøyd med produktene, og jeg gleder meg til å kjenne på resultatene fremover. Jeg har ikke hatt noe vondt i magen siden jeg startet med produktene, og jeg har masse energi :)
Forever living har utrolig mange produkter, og jeg håper å få testet flere av dem etterhvert. Hvis du har problemer med eksem og tørr hud vil jeg virkelig anbefale å prøve kremene deres, de lukter himmelsk og gir masse fukt :)

Hvis du er interessert i å handle produktene kan du ta kontakt med min venninne Julie på epost julieberntsen@yahoo.no. Jeg ble ikke sponset, så dette er kun min personlige mening og opplevelse av produktene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar