tirsdag 12. august 2014

Post Workout Shake

I dag var jeg endelig tilbake og trente med Ole, min trener på driv! Det er fantastisk å trene med PT, jeg anbefaler alle å prøve det. Du lærer øvelser med riktig teknikk, det gir økt motivasjon og treningen er spesialtilpasset deg. Jeg har lært masse av treneren min, han er helt topp :D
 Etter trening lager jeg nesten alltid min faste treningsshake. Den er kjempe god og innholder masse næring, perfekt etter en god økt! (Bildet er fra Elixia)
1 dl mandelmelk eller annen melk
 1 dl vann
4 isbiter
en halv frossen banan
en dl frosne blåbær
en stor neve spinat
en 1/3 squash
en scoop proteinpulver med vaniljesmak eller en dl vaniljekesam
en ts hvetegresspulver
1 ss peanøttsmør
kanel

På bildet har jeg slengt noen hamfrø på toppen!

Sleng alt i blenderen og nyt :D
Jeg håper dere har hatt en like fin start på uken som meg, det er så fantastisk å være ordentlig i gang igjen :D

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har PT. Jeg hadde det før, siden flere kamerater av meg er det og de fikk øve seg på meg :) Det er så gøy og effektivt!
    Smoothien høres nydelig ut også.
    God lørdagskveld til deg :)

    SvarSlett