fredag 17. oktober 2014

Bildedryss - åpningen av Lett

I går åpnet endelig spisestedet Lett i klingenberggata! Jeg tok med meg min gode venninne, Tilly, på åpningsfesten. Vi koste oss med deilige salater, wraps og ingefærshots, og litt bobler i glasset. Lett er et sted jeg kommer til å besøke ofte, da matutvalget et midt i blinken for meg. Her kan du nemlig få fast food i sunn versjon. Du kan faktisk bestille deg en salat, laget spesielt for deg, via hjemmesiden eller appen deres, og så er det bare å gå innom Lett og hente! Enklere blir det ikke. I tillegg har de et bredt utvalg av sunne produkter, og det er ikke noe jeg liker bedre enn det. Her kommer et lite bildedryss fra kvelden:
Takk for oss <3

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg veldig til å besøke dette stedet på neste Oslo-tur. Det er så utrolig bra at Oslo får flere slike tilbud.
    Håper uken din har startet bra ♥

    SvarSlett