søndag 9. februar 2014

Helsemessen 2014

I går tok Mamma og jeg turen til Telenor Arena for å være med på Helsemessen 2014. Jeg elsker jo alt som har med sunn livsstil å gjøre, så denne messen var modt i blinken for meg. Først tok vi turen innom standen til fantastiske Marte og Caroline, som står bak SuperHelse og supermatmerket IamPure. Der fikk jeg kjøpt min yndlings rawsjokolade, nemlig mulberries og gojibær trukket i rawsjokolade, nam :D
Disse jentene har virkelig stått på for å utvikle sit eget supermatmerke, og dermed gjøre supermat mer tilgjengelig for alle! Produktene er av høy kvalitet, men selges til veldig gode priser.
Vi var innom standen til Run&Relax, som selger det deiligste treningstøyet. En sports BH i bambus fikk bli med både meg og Mamma hjem. Den er perfekt til yoga, men jeg tror jeg kommer til å bruke den under vanlige klær også, da den er utrolig god å ha på.
På messen var det et kjøkken teater. Her kunne en høre foredrag og få smaksprøver av diverse produkter. Her ser dere Essentially, en bedrift som selger ferdigpressede juicer. Dette er midt i blinken hvis du ønsker å ta en tre eller fem dagers juicekur, men ikke ønsker å investere i en juicemaskin selv. Jeg liker best å lage min egen juice hver dag, men jeg synes dette er supert for dem som ikke ønsker det :)
Til slutt var vi innom et par stands der vi fikk smake både det ene og det andre. Under ser dere Cavalier sjokolade søtet med stevia. Denne er allerede en favoritt hos meg!

 Hos Vital Greens fikk vi smake grønn shot, og den var faktisk veldig god! Ønsker du et alt i et grønt produkt er dette noe for deg. Den inneholder utrolig mye sunt! VitalGreens inneholder dessuten ikke sukker, gluten, melk, soya osv. Et perfekt produkt for deg som ønsker å innføre greens, men som ikke vet hvor du skal begynne. De har en konkurranse på sin facebookside, der du kan vinne produktet deres :)
Alt i alt er jeg veldig fornøyd med at jeg tok turen til Helsemessen. Tusen takk til Superhelse og Naturlig Liv for billettene mine! Var noen av dere der?

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som var på Helsemessen. Jeg hadde så lyst selv.
    Marthe og Caroline er så flinke og inspirerende, og selger de beste produktene!
    God dag til deg♥

    SvarSlett