fredag 28. november 2014

C Heyerdahl

Det har nå kommet en helt nytt merke i Norge innen økologiske vaskemidler, nemlig C Heyerdahl. Jeg har ikke fått testet disse selv ennå, men det kommer jeg absolutt til å gjøre. Ved å bruke økologiske produkter i hjemmet ditt får du et bedre inneklima, i tillegg er det snillere mot huden din. Jeg merker selv forskjell på om jeg bruker miljøvennlige produkter eller ikke. Spesielt oppvasksmiddel. Jeg har nemlig ikke oppvaskmaskin og tar derfor naturlig nok mye oppvask for hånd. Med økologiske produkter har hendene mine det bedre. Det er altså bedre for miljøet, og bedre for deg :)
Bilde lånt fra C Heyerdahl

"Vi lager vaskemidler som er effektive som en grønn tornado og lukter himmelsk. Alt er laget i Europa og håndplukket av meg. Hvorfor akkurat denne saken er super finner du ut når du tar den i bruk hjemme, på hytta, i båten eller gir den bort. Jeg har gjort jobben for deg"

Jeg synes både ingrediensene, og ikke minst prisene er kjempe gode! Jeg har ikke hatt kontakt med dette merket, men ville tipse dere om det. Et lite julegavetips til deg fra meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar