onsdag 26. november 2014

iHerb - Christmas edition

Nå som desember nærmer seg er det tid for å bake masse deilig julegodt, sukker og glutenfritt selvfølgelig! Neida, det er lov til å kose seg med vanlig julebakst også, men jeg liker best å lage sunnere versjoner, da kan jeg kose meg ekstra med god samvittighet. Det er genialt å handle ingrediensene til julebaksten på iHerb, og handler du nå får du ingrediensene før jul :D


Mandelmel til marsipan, kransekakestenger og annen bakst her

Kokosmel til bakst her

Kokossukker her

Kokosstrø her

Kokosolje her

Steviadråper her

Sukrin her

Mørk sjokolade til overtrekk her

Krydder til pepperkaker osv her

Peppermynteekstrakt her

Kakaosmør her

Kakaomasse her

Kakaopulver her

Nøtter her
Hvis du ikke har handlet på iherb før kan du bruke rabattkoden NOX480, da får du 5-10$ i rabatt. Husk at du ikke må handle for mer enn 200kr per pakke for å unngå toll. Jeg bruker denne siden, da den oppdatteres av tollvesenet ukentlig ;)

Hva skal du bake i julen? Baker du sukkerfritt?

2 kommentarer:

  1. :) fin liste. Jeg baker mye sukkerfritt :) Spiser svært lite med sukker

    SvarSlett
  2. Jeg er enig. Spis gjerne "vanlige" julekaker og slikt hvis man vil det. Men jeg lager heller sunnere varianter. Synes det er bedre og koser meg mer med det :) Og jeg setter det jo frem så alle kan spise av det, og får alltif bare positiv tilbakemelding på at alle synes det er god :)

    SvarSlett